Test

30 frågor och svar.

Gillar du snön ?
Japp.
Vad gillar du att göra på fritiden ? Vara med kompisar, spela fotboll, dansa, jaa säkert en massa mer skaker.
vad ska du göra i dag ? Åka till täby och stinsen.
Vem sms:ade du med senast ? Kom inte i håg, Linda tror jag.
Gillar du skolan ? Ja det gör jag väl. 
Hur gammal är du ?
11
Vem, villka brukar du vara med i skolan på rasterna ? Hanna, Linda Amine, Angelica, Ebba, Frida, Issa och Madde.
När börjar ni i skolan ? Klockan åtta.
När slutar ni i skolan ? mån 13:50 tis 13:50 ons 14:00 tors 13:40 fre 13:10
Har du msn ? jajamensan.
Vem bråkade du med senast ? Oscar tror jag.
Har du hål i öronen ? Japp.
Kommer din släkt från ett annat land ? Nej, men min farmor bor i Belgen.
Vad kan du säga på thailenska ? Tack, Hej, Varsågod, Du har vackra ögon, tror att det var allt.
Har du ett eget rum ? Ja.
Har du döpt ditt (dina) gosedjur någon gång ? Heh ja såklart.
Vad ska du göra i sommar ? Turkiet.
Preminerar du på något ? Ja, Julia tidningar. Men jag ska sluta nu. eller jag tror att jag har slutat.
Vad heter du i mellannamn ? Petra.
Villken hobbis har du hållit på med längst (om du går på någon) ? Fotboll.
Vad ska du göra i morgon ? Träna, fotboll. sen vet jag inte mer.
Villken kompis bestämmde du med att du och hon (han) alltid ska finnas för varann ? Linda.
Villken kompis var du senast med ? Hanna.
När bråkade du senast med någon ? I går. (Oscar)
Har du en egen T.V ? Japp.
Vem chattade du med senast ? Elinor.
Har du hur djur ? Nepp.
Har du en brevven ? Nej.
Villket program kollade du på senast ? Let´s dance.
Vem´s blogg var du inne på senast ? Linda´s
Ja.. det var allt Hej då.
puss o kram / Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0