Test.

Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? : Hej det är Madeleine
Vad ska du göra ikväll? Vet inte kolla på T.V kanske
Vad ska du göra imorgon?Gå i skolan
Var vill du bo när du blir stor? I Sverige
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast ? Igår när jag kollade på film
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla :D
Har du piercing?  Nej, bara ett hål i varje öra.
Har du tatuering? Nej.
Vill du gifta dig? ja :D 
Vill du ha barn? självklart. xD
Solar du ofta? Aaa, ibland på semester
Är du bra på att laga mat? Ne, lite
Gillar du att dansa? Jaa!
Hur vig är du? rättså
Vilken är din favoritglass? Ingen aning
Tror du på ett liv efter döden?  Nja.
Bor dina föräldrar tillsammans? ja. =)
Är du morgon eller kvällsmänniska? Lite av varje 
Vilken ögonfärg har du? grön bruna. Fast mer brun än grön
Vilka hårfärger har du haft? Jag har bara haft min vanliga. brunt (Lite ljust)
Är du tillsammans med någon? Nej
Har du någongång gråtit dig till sömns? Jag vet inte
Är du beroende av något? Vet inte kanske de
Röker du? verkligen inte !
Gillar du att spela fotboll?Jaa, såklart !

Kommentarer
Postat av: Ballo

Hej

2009-03-02 @ 17:37:34
Postat av: Madde B

Hej ballo

Vem är du ??

2009-03-02 @ 17:56:11
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0