Vad jag ska göra i dag.

Hejsan !
Snart ska mamma och pappa åka och träna tror jag.
Sen efter lunch så ska jag ,mamma, pappa och Oscar till täbycentrum och köpa fotbollssaker.
När vi är klara där så ska vi åka till stinsen och köpa fotbollsskor.
och kanske lite andra saker, tror jag :P
Jag kan säga till er sen vad jag köpte (om jag köper något) =)
På kvällen så har Oscar fotbollstunering, fast jag tror inte att jag och mamma ska åka och kolla på den. För att vi eller i allafall jag vill ju se wild kids och mellodifestivalen.
Jag ska göra ett collage av mig och Hanna som jag kommer lägga in nu.
Ja.. här kommer bilden som jag gjorde nyss !



ha det så bra kram kram Madde !

Klockan 10:26 den 14 mars 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0