Showen

Hejsan !
Jag hade ju show i söndags och här kommer några bilder från det.
Fast inte så många på oss för mamma hade bara film kameran och jag vet inte hur man laddar upp sånna till datan.

Jag har ju inte berättat hur det gick o så ju kom jag på....

Det gick jättebra. Vi uppträde på första och andra showen. Och jag gjorde inte bort mig en endå gång =) xD
Eller typ nästan : Amine tappade sin hatt, och då skulle hon ju såklart ta upp den och då gick hon in i mig så jag hann nästan inte till min plats igen xD Men det gick bra ! =)
Det var iaf as kul på showen !

Igår så ringde Hannas mamma till min mamma. Dom bestämmde att jag, Hanna och Frida skulle börja i en disco dans grupp =) Och Camilla (vår dans lärare) kommer säga till när vi är redo för att börja tävla =) Då kommer vi tävla i par och singel =)

Vi hade köpt en skiva som en fotograf hade fotat jättemånga bilder på, vi fick den med posten i går men det funkar inte. Men om vi köper en ny eller vad vi kommer göra så kan jag lägga in bilderna =)
Här kommer bilderna från showen :



Gulliga hanna.



Jag och Hanna. Usha mig xD



Flygvärdinnorna =) (stavning)



Gulliga Ellie ! <3 =)



Gulliga Olivia ! <3 =)



Och gulliga Erika ! <3 =)



Erika och Moa ! <33



Lover er ! 




Pussar !




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0