Amine, Angelica, Sandra och Julia :) <3

Hejsan !
Jag ver ju och bowla i dag. Det var jätte kul ! :D och såklart vann jag dåra, haha ;P
Sen efter det åkte vi hem till mig. Då kom Sandra och Julia så vi var lite med dom. Fast efter ett litet tag skulle Amine och Angelica åka hem. Så då var jag med Sandra och Julia :) <3

Här kommer bilder från bowlingen :

Angelica, sööt ! <3

Amine <33 !
   
Såhär såg det ut efter "game 2"
(Angelica stå 1, jag 2:a och Amine #:a)

Hehe !

hehe !

haha ?



Såhär slutade det !
Visst är jag bra ? (aa) ! :)

jag och Angelica (dansar ?)

Sandra och Julia :


Haha <33

Sandra och Julia (Det är väldigt mörkt men endå)

<3

hemma hos Sandra.

Pussar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0