Fotbollsträning + avslutning

Hejsan !
Nu har jag precis duschat.

Först var jag ju på fotbollsträning. Det var kul! Sen hade vi match mot mammorna, vi vann med 3-1, elr igentligen 2-1 men hela laget sprang in och då gjorde vi ett till mål.

Sen hade vi avslutning, först kollade vi på lite bilder sen dale carlia och åt pizza, sen åt vi tårta mummss!...
Efter det hade vi dom som vann träningsstatistiken och det var : Jag och Natta kom delat 1:a pris, sen kom Ellen, Madde och Jessica delat 2:a.
sen hade vi en liten "sorg" stund, för mamma ska ju sluta. så jag börja gråta, mamma börja gråta, madde börja gråta, Angelica börja gråta osv... så... ja, men hon har tränat oss sen vi börja på fotboll istortsätt...
Men jag antar att man vänjer sig...
jaja, hinner  inte skriva mer om ni vill ha bilder också.
 
haha, olivia

Amine och Linnéa

Bästa vi!

haha, jag som ska skuta elr har skutit elr nått

Ellen och Linnéa

Erika :)

När vi har gjort måååål!

taktik, haha,, nej ;P

Jag som skuter, asså man ser inte så bra, men jag tar kort på storbildskärmen

På finalen mot nykvarn

Me

jag igen

olivia och Moa :)

haha, där står vår dala-häst bra, den är stört och synligast, så ska det va!! ;)

På "prispallen" när vi vann hade dale carlia!! :D

Sorry för dåliga bilder, men jag tog kort på storbildsskärmen.

Pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0