God morgon :)

Hej!
Kollade nyss mina kommentarer. jag hade fått typ 6 st. (TACK :) Alla kanske inte är jättesnälla men det tillhör ;)Jag tog inte illa upp, för bilderna var ju skämt (på Amine och Angelica, i inlägget för 2 gånger sen)
Inte för att det skulle vara jag som skulle ta illa upp, det är ju isånnafall Amine och Angelica. Men det tror jag inte, hoppas inte <3

I morgon kommer ni få svar vems mellis som var vems! xD

Iaf, idag ska jag vara med Emma min! Vi ska typ mötas vid 11 halv 11. Hon sover rätt länge xD
Själv vaknade jag vid kvart över 8 ;P och börja spela game boy.

Aja, nu ska jag äta frulle!
Pussar!


Kommentarer
Postat av: Amy

hej hej !

vilken fin blogg du har !

Kolla gärna in på min blogg :)

2009-10-24 @ 18:25:54
URL: http://eyesaregreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0