svar!

Hej !
Förut hade jag ju, flest svar på frågorna på spanska får en länk! Och vinnarna, men alla rätt är....
Elinor och Amine! GRATTIS till er! (hehe, jag vet att man bara kunde leta upp orden i sin spanska bok, om man har spanska dåra. Men kul endå xd)
(www.elinorfranzen.blogg.se) (www.alfd.webblogg.se)

Pussar!
Tog några bilder av Mailn, hoppas det var okej :) säg bara till annars ;)

Natasha

Sööta Olivia <3

Erika 3:a och Angelica 1:a :D

N´ergikick

Kom 2:a

Jiipii!

P.s besökare idag 34!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; hej, ja de gjorde jag!

Jag ska va med Hanna.L imorn, men du kan vara med! vi tänkte åka ner till centrum och va med på godisregnet men sen måste jag hem, för klockan 3 kommer släkten. Men du och Hanna kan ju stanna kvar och titta på Linda Bengtzing då om ni vill :) de är ju marknad där imorn. Om du vill asså? kram!!

2009-10-16 @ 21:43:29
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0