Elinor Franzén

Hej !
Tänkte bara säga till Elinor hur mycket jag saknar dig! Varför lämnade du mig ?
Vi hade det ju så himla kul tsm....
Jag önskar bara att du kunde förstå hur mucket jag älskar dig! Jag kommer alltid göra det, ovasett vad!
Varför kan du inte bara komma tillbaka till mig ? <3 Vill du ens att vi ska fortsätt vara kompisar ? <3 det var du som gjorde att det blev så här, jag vet att du inte hade tänkt dig att det skulle bli såhär, du vill alltid väl. Men nu kan jag tyvärr inte göra mera, nu är det din tur...
I love you, Du betyder Mycket för mig <3 Älskar dig, Elinor gullet ´!

Unvik gärna mig ! hehe !

Pussar !!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Älskar & saknar dig också, men har det bra i BSK, önskade att du började där de skulle vara bäst!

vet inte vad jag ska göra..

2009-09-12 @ 21:30:38
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0